HOMINIS MENS DISCENDO ALITUR ET COGITANDO

РАДА МОЛОДИХ ВЧЕНИХ


ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Новини: ЗАНЯТТЯ «ШКОЛИ НАУКОВОГО ПІДПРИЄМНИТВА» НА БАЗІ ДВНЗ ПДАБА

0 049_1

7.12.2015  на базі ДВНЗ «Придніпровської державної академії будівництва та архітектури» в інституті безперервної фахової освіти пройшло чергове заняття «Школи наукового підприємництва», проект Ради молодих вчених Дніпропетровської області. Участь прийняло близько 20 чоловік: представники ДДАЕУ, ДВНЗ ПДАБА, ДВНЗ НГУ. З ради молодих вчених нашої академії до школи долучилися голова РМВ Єлісєєва Марина та представники архітектурного та механічного факультетів в РМВ Потапов Олексій та Лаухін Владислав.

Умови сьогодення диктують вченим нові правила роботи в освітньо-науковій сфері. Задля підвищення свого професіоналізму та затребуваності на ринку праці вченому вкрай необхідно налагодити зв’язок, співпрацю з бізнес-сектором. Не тільки вміти винайти щось нове та корисне, але і вміти зацікавити інвесторів та впровадити це нове у життя. З іншого боку, сучасній науці властива така риса, як інтеграція (об’єднання) знань. Тобто найбільш цікавими та універсальними науковими проектами для підприємців є ті, що розв’язують конкретну проблему в певній галузі, які мають комплексний характер та часто знаходяться на перетині знань декількох галузей. Так і з’явилася ідея створити комунікативну площадку по об’єднанню вчених різних спеціалізацій, розробки ними комплексних проектів та надання їм рекомендацій щодо того як зацікавити інвесторів до вкладання фінансів в їх проекти.

На початку заняття лектор Іванова С.А. коротко розповіла про сучасні тенденції в будівництві: проекти пасивних будинків, які при експлуатації споживають мінімум енергоресурсів та зберігають тепло за рахунок низької теплопередачі між теплою та холодною стінами; перехід до використання в якості сировини для будівельних матеріалів відходів рослинного походження, наприклад, міскантусу замість традиційного піску, що здешевлює вартість матеріалів, підвищує їх звуко- та теплоізоляційні властивості.

Потім кожному в схематичній формі були роздані результати попереднього заняття з нарисом чотирьох окремих проектів та їх головних складових, які були розроблені групами учасників школи. Робота на цей раз виявилася індивідуальною, тому кожен вчений мав окреслити галузь де може бути реалізований кожний проект та хто може стати головним споживачем запропонованої на минулому занятті тієї чи іншої наукової ідеї.

Наприкінці заняття, лектором заходу був запропонований наступний алгоритм зацікавлення бізнес-інвесторів науковою ідеєю:

- вибір правильних фрагментів, які представляються вами у вигляді словесних та візуальних засобів передачі інформації;

- подолання тезаурус-ба’єру, тобто межі тієї інформації, яку здатна сприймати конкретна людина, якій ви пропонуєте свою наукову ідею;

- зіставлення людиною отриманої інформації з якимось іншими варіантами, створення асоціативного ряду, який їй цікавий або ні.

В якості завдання всім було запропоновано обрати одну графу зі схеми проектів минулого заняття та розробити основну ідею цього проекту для потенційного споживача та інвестора; спробувати висловити одним реченням суть проекту та його конкурентні можливості; створити метафору словесну та візуальну, які б доносили основу наукової ідеї до широкого загалу людей та мотивували їх до її впровадження.

Заняття проходять в неформальній та дискусійній формі, тому минають швидко та з користю для слухачів. Запрошуємо всіх бажаючих доєднатися до затишного кола учасників «Школи наукового підприємництва», останнє заняття якої в цьому році пройде 14 грудня о 14.00 на базі Державного ВНЗ «Національний гірничий університет», 10 корпус (вхід з вул. О. Гончара), 2-й поверх.

Дякуємо викладачу школи канд. філол. наук, доценту та керівнику бізнес-інкубатору НГУ Івановій С.А. за цікавий та корисний матеріал.

РМВ ДВНЗ ПДАБА

Написано: 21:29 | Тегі: | Немає коментарів

Коментарі

EmailEmail
PrintPrint
WP Socializer Aakash Web